28 Haziran 2018 Perşembe

Unutulan Oyun Kelimelik

   Uzun zamandır yeni oyun arayışındaydım , oynadığım okey 101 haricinde değişik bir oyun arıyor ama bulamıyordum . Bir sürü oyuna baktım ama hiç biri sarmadığı için bırakıp diğer oyunları incelemeye alıyordum yine geçenler de yeni oyunları incelerken aklıma birden önceden oynadığım oyunlar geldi ve düşündüm ki neden önceden bıraktığım bir oyuna yeniden başlamayayım ki , bu düşünceyle eski oyunlarımı incelerken Kelimelik oyununu gördüm .
    Kelimelik oyununu severek oynadığımı ama araya giren başka bir oyun yüzünden bir kenara attığımı hatırlayınca hiç düşünmeden tozlu rafımda olan oyunumu açıp oynamaya başladım ve sonra beni bir pişmanlık sardı ' Nasıl olur da böyle güzel bir oyunu bırakmışım ' diye .
   Ben kendimi Kelimelik oyununun akışına bırakmış bir şekilde oynarken kuzenim '' Ne oynuyorsun abla ? ''diye sorunca dönüp ona oyunu anlattım ve kuzenimde telefonundan oyunu açınca başladık beraber oynamaya , bilmem inanır mısınız ? ama kuzenimle ki her ne kadar kuzen desem de benim küçük kardeşim gibi kendisi ailemizin en küçük ferdi olur .
   Kuzenimle oynarken oyundan daha fazla eğlendiğimi fark ettim ve böylece yeni bir bağımlılığa adımımı attım .
   Kelimelik oyunundan bahsedecek olursam ; Bu oyun iki kişilik oyun ister arkadaşlarınızla oynayabilirsiniz isterseniz de yeni oyun seçeneğinden rastgele oyunu seçerseniz Kelimelik'i oynayan diğer oyunculardan biriyle eşleşip oynarsınız , ben kuzenimle oynamadığım zaman rastgele oyun seçeneğini seçiyorum . Oyunlarım kategorisi aktif , biten ve davet başlığıyla üçe ayrılıyor . Davet kısmında size gelen oyun istekleri gözüküyor.
   Bence bu oyunun en güzel kısmı yazdığın kelimenin  anlamını da veriyor olması ve açıkçası şimdiye kadar oynadığım tüm oyunlardan daha faydalı olduğunu düşünüyorum  çünkü oynarken eğlenmekle birlikte anlamını daha önce hiç bilmediğim yeni kelimelerde öğreniyorum  . 
 

7 yorum:

  1. Ya evet güzel bir oyun aslında. Ama ben biraz zayıf kaçtım bu oyunda bir kere oynadım ve bıraktım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tekrardan başlayalı çok olmadı ve çok fazla yeniliyorum hatta bazıları bana baya fark atıyor

      Sil
  2. Eşimde buna benzer bir oyun oynuyordu.

    YanıtlaSil
  3. Çoğu zaman telefonumda yer olmadığı için oyun yükleyemiyorum ama bu oyunu arkadaşlarım oynarken izlemeyi seviyorum :)) Bir ara telefonumu temizler de yer açarsam indirmeyi planlıyorum :)) Belki karşılıklı oynarız :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) İndirdiğin zaman , karşılıklı oynarız güzel olur :)

      Sil
  4. Herkese merhaba, ben aranızda çok yeniyim...sayfamı ziyaret edip takipçim olarak ve yorumlarınızla beni desteklerseniz çok mutlu olurum....herkese kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum....

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar sizi yeni keşif ettim.Blogunuzu sevdim takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim(tariflimutfak-sibelinyemekleri).Mutlu yıllar dilerim.

    YanıtlaSil