9 Haziran 2018 Cumartesi

FarmVille

     Herkese merhaba bugün size Farmville'den bahsetmekle birlikte kendisinden dolayı dertliyim de . Açıkçası bu oyunun bir zamanlar bağımlısıydım . Tarlamda ürünlerimi ekerken ürünlerin ( Ki bu ürünler genelde çiçek türü olurdu ) olma süresinin gece veya sabahın erken saatlerine denk gelmemesine dikkat ederdim çünkü ürün belli bir süre sonra bozuluyor ve doğal olarak hiç bir işe yaramıyordu , bahçede tarla ile çeşit çeşit hayvanda bakabiliyorsunuz . Benim favorilerim unicornlar ve arılardı . Tabi  bir bahçe'nin olmazsa olmazı olan ağaçları unutmamak lazım . Kısaca bahçemde her çeşit hayvan ve ağaç vardı .
     Vaktimin çoğunu bu sanal  bahçemde geçirirdim hatta annemde Farmville'yi merak etmiş ve bir kez ben oynarken gelip izlemişti  , ben hem oynayıp hem de anneme oyunu anlattım ve sonuç olarak annem de oyunun bağımlısı olmuştu üstelik benden de bağımlıydı . Beni bir kaç kez '' Kızım kalkta şu ürünler olmuş mu diye bir bakalım bahçe'ye '' dediği günü hatırlıyorum .
     Farmville'yi artık annemle birlikte oynuyorduk ama bir süre sonra annemde bende bıraktık . Annemi oyundan soğutan neydi hatırlamıyorum ama benim bırakma nedenim bahçe'nin çok gelişmesiydi ve ben bu yüzden başlangıçta ki zevki alamıyordum. Bolca sanal param olduğu için hiç zahmetsiz istediğimi alabiliyordum , başlangıçta ise istediğimi alabilmek için bir kaç gün sanal para biriktirirdim .
     Şimdi aradan yıllar geçti ve annem bir iki kez '' Şu bizim bahçe'ye n'oldu ?''diye sordu ama Farmville'yi artık oynayamadığımı çünkü açmak istediğimde oyunun daha yüklenmeden donduğunu donması geçtikten sonrada  yavaş yüklendiğini uygulamalı olarak gösterince annemde benim gibi oyundan umudunu kesti .
     Evet şimdi bazen bahçe'ye girmek istediğimde bu sorunlarla karşılaşınca bahçemden yani Farmville oyunundan mecburen vaz geçmek zorunda kaldım .
   

20 yorum:

  1. :) çok keyifli yazıydı. seni de tekrar görmek ne güzeeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğin ve burada olduğun için de teşekkürler :)

      Sil
    2. baksana, izleyiciler gadgetın gözükmüyoooo, eklesene, ben blogları üye olmadan izliyom ama üye olmak isteyenler için diyorum yaniii, sana arkadaş getirceeeem yaniiiii :)

      Sil
    3. Gadgetı yükledim teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Farmville oyununu bir dönem ne çok oynardık.:) Bu oyun herkeste bağımlılık yapmıştı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısın oynarken yaşadığım mutluluğu hala hatırlıyorum :)

      Sil
  3. Bir aralar çok meşhurdu. Etrafımda oynayan kalmadı. Candy Crush da öyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Farmville bayağı meşhurdu tabii Candy Crush'da , ikisi de oldukça güzel oyunlardı .

      Sil
  4. Bir dönem çokça oynardım. Ama hastalık derecesine gelince bıraktım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bırakabilmeniz ne güzel ben elimde olsa tekrar oynardım ama iyi ki de oynayamıyorum yoksa eminim saatlerce oyundan çıkmazdım

      Sil
  5. heey son yazımdasıııın yiaaa :)

    YanıtlaSil
  6. yaa bilokunun saatini düzeltsen yaaa :) ayarlar saat gmt 2 istanbul olcaktı galpağ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzelttim teşekkürler sen diyene kadar saat ayarının bozuk olduğunu fark etmemiştim :)

      Sil
  7. Hoşgeldin blog dünyasınaa. :) Bu aralar ben de Pubg oynuyoruum. :')

    YanıtlaSil
  8. Yaa bak ben bu oyunu hiç oynamadım. Ama Bizim Çiftlik oyununa bir başladım iki üç gün rahat müptelası oldum sonra annem bana bir kızdı uygulamayı kaldırdım oynamadım. İslerimi aksatmamak sebep oluyordu. En iyisi hiç oynamamak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çiftlik oyunları felaket derecede bağımlılık yapıyor . Annemde benim gibi oyunun bağımlısıydı beraber oynardık ama nedense sonra ara verdik oyuna ve o ara vermeden sonra bıraktık oyunu tabi geri başlamak istedik ama olmadı

      Sil
  9. Blogunuzu takibe aldım, sizi de beklerim.

    YanıtlaSil